قیمت شمش

کاهش قیمت شمش

قیمت شمش در بورس کالا

قیمت شمش در بورس کالا بر اساس ارز نیمایی و میانگین هفته قبل از عرضه کالا در بورس و مطابق بخشنامه و سامانه بانک مرکزی تعیین می‌ شود.

همچنین کلیه محصولات طویل فولادی نوردکاران در بورس کالا عرضه شود و فروش خارج از بورس ممنوع و به منزله فروش خارج از شبکه تلقی می گردد.

واحدهای نوردی که توان خرید و یا عرضه در بورس کالا را ندارند با محوریت انجمن نوردکاران فولاد ایران در غالب شرکت تعاونی وبا نظارت انجمن و وزارت صمت مواد اولیه واحدها تهیه و محصولات در بورس عرضه صورت می پذیرد.

با آسیا استیل عرصه کننده انواع فلنج در سراسر ایران همراه باشید.

تبصره 1

قیمت پایه میلگرد بر اساس آخرین قیمت شمش کشف شده در هفته قبل در بورس کالا بانضمام ۱۱درصد و ۱۰درصد رقابت بعنوان سقف قیمت و در خصوص مقاطع تیرآهن و نبشی و ناودانی قیمت پایه ۱۴درصد و سقف بانضمام ۱۰درصد خواهد بود.

تبصره 2

حداقل صادرات مقاطع طویل براساس ۳۵٪ از کل تولید تعیین و واحدهای نوردی می ‌توانند برنامه ریزی صادرات داشته باشند.

قیمت شمش فولادی در بورس کالا

مازاد عرضه محصولات واحدهای نوردی در بورس و عدم تقاضای آن نیز به صادرات مقاطع اضافه شده و به شرط عدم نیاز آن مقدار در ۲ عرضه بعدی قابلیت صادرات دارد.

میزان تعهد عرضه واحدهای نوردی دارای مشکل عرضه و تقاضا با محوریت انجمن نوردکاران و با ارائه راهکار و تجمع ان امکان‌پذیر است.

مسئولیت و مدیریت متمرکز ورق کشور چون ورق استیل و ورق فولادی شامل تعیین سهمیه مورد نیاز صنایع پایین دستی، عرضه و تنظیم بازار و تامین نیاز واحدهای تولید کننده به عهده فولاد مبارکه خواهد بود.

قیمت ورق گرم بایستی طوری مدیریت شود که قیمت آن حداکثر معادل ۱۵٪ بالاتر از قیمت کشف شده واحد شمش فولاد خوزستان در عرضه هفته قبل بورس کالا باشد.

همچنین فولاد مبارکه خط اعتبارتا سه ماهه به مبلغ حدود ده هزار میلیارد تومان با نرخ کارمزد مشارکت پانزده درصد (۱۵٪) سالیانه برای مشتریان خود اعمال نماید.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *