لوله استیل دکوراتیو

لوله استیل دکوراتیو چیست ؟

لوله استیل دکوراتیو لوله ای است درزدار با ضخامت کم که به لوله استیل درزدار هم معروف است. این نوع لوله از ورق استنلس استیل در آلیاژ های مختلف بر اساس استاندارد AISI 304 تولید میشود. این نوع لوله استیل یکی از محصولات پر فروش در بازار لوله و پروفیل است.

که با توجه به طیف گسترده ای از محصولات کاربردی از مقاومت بالا در برابر خوردگی و همچنین ظرافت و چشم نوازی که دارد استفاده زیادی در صنعت دکوراسیون داخلی پیدا کرده است.

آلیاژ و سایز لوله های استیل دکوراتیو

لوله استیل دکوراتیو معمولا در آلیاژهای 201 ، لوله استیل 304 ، 310 و لوله های استیل 316 و 321 با قطرهای 10 الی 102 میلیمتر و ضخامت از 0.8 الی 2 میلیمتر در طول 3 الی 6 متری با سطح براق  Gritt 400/600 طبق استاندراد ASTM A554  تولید می شوند.

در این مقاله از آسیا استیل به معرفی انواع لوله استیل دکوراتیو در صنعت دکوراسیون میپردازیم.

لوله استیل نازک

بدون شک همه ما در بیشتر اماکن مخصوصا مکان های عمومی همانند بانک ها و یا خانه های ویلایی لوکس و مدرن لوله استیل نازک دکوراتیو را نیز مشاهده کرده ایم.این نوع لوله با ضخامت 0.5 الی 1.5  از گرید های 201,304,316 به طول 3 الی 6 متر تولید می شود. که به دلیل ظرافت و نوع کاربردشان در دیزاین بخش عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله استیل دکوراتیو

لوله استیل طرح دار

یکی دیگر از لوله های دکوراتیو لوله استیل طرحدار است که با استفاده از روش های نوین سطح رویه لوله با طرح های متفاوت پوشش داده می شود.

لوله استیل طرحدار با گرید های مختلف استیل از جمله:

  • گرید ۲۰۱
  • گرید ۳۰۴ 
  • گرید۴۳۰

معمولا از کشور چین وارد و روانه بازار می شوند.

کاربردهای لوله استیل طرح دار

از جمله کاربردهای لوله استیل طرح دار استفاده:

  • در داخل آسانسور به عنوان دستگیره
  • استفاده در راه پله 
  • محافظ بالکن بعنوان نرده

و غیره می باشد.

لوله استیل طلایی

با پیشرفت تکنولوژی، امروزه استیل در رنگ های مختلف قابل تولید میباشد که زیبایی خاصی به کار میدهد.

لوله استیل طلایی در ضخامت ها و اندازه های مختلف تولید میشود که با توجه به رنگ خاص و بی نظیر یکی از پرکاربردترین انواع لوله استیل دکوراتیو می باشد.طراحان دکوراسیون برای زیباسازی اماکن به سبک کلاسیک یا لوکس از لوله استیل طلایی با گرید ۲۰۱، ۳۰۴ استفاده می کنند.

لوله استیل دکوراتیو

لوله استیل خش دار

لوله استیل خش دار یکی از جدیدترین انواع لوله استیل دکوراتیو موجود در بازار است. که با آلیاژ استیل نگیر و بگیر در رنگ های نقره ای، مسی و طلایی تولید می شود.از این نوع لوله بیشتر برای مصارف تزئینی در مکان های عمومی استفاده می شود. زیرا به دلیل داشتن روکش خش دار در برابر ضربات و دیگر موارد محیطی از مقاومت و عمر بالایی برخوردار میباشد.

 

لوله استیل مات

لوله استیل مات یکی از انواع لوله های استیل دکوراتیو است که پایین ترین قیمت را در بخش مربوطه خود دارد.

کاربرد لوله استیل مات

  • برای دستگیره های آسانسور
  • راه پله های داخل ساختمان ها و برج ها
  • حفاظ محوطه
  • و … 

که در محیط های عمومی بیشتر استفاده می شوند.

این استیل به دلیل مات بودن در صورت برخورد ضربه و کشیدن چیزی روی آن و در صورت خش دار شدن، کیفیت خود را از دست نمی دهد.

چرا از لوله استیل در صنعت دکوراسیون استفاده می شود؟

لوله استیل دکوراتیو دارای پوشش طبیعی است که از اکسیداسیون جلوگیری می کند. بنابراین جز مواد غیر خورنده است و در مقابل خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد.با این وجود تمیز کردن و ضد عفونی کردن آن بسیار راحت می باشد. و در هنگام قرار گیری در معرض آب و عوامل تحریک کننده شیمیایی، به هیچ عنوان آسیب نمی بیند.از آن جا که تمیز کردن این لوله بسیار آسان است و باکتری ها را جذب نمی کند، انتخاب مناسبی برای استفاده در منازل و دکوراسیون می باشد.

شما می توانید برای خرید انواع لوله چون لوله مانیسمان و لوله گالوانیزه به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت واقعی با ما در ارتباط باشید. 

جدیدترین مقالات

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *