پروفیل استیل دکوراتیو

استیل دکوراتیو

پروفیل استیل دکوراتیو از جنس استیل ساخته شده است .پروفیل استیل با ویژگی های بهداشتی و زیبایی ، برآورده کردن خواسته ها ، روند طراحی جدید در ساخت و ساز و طراحی داخلی ، برجسته سازی و زیبا سازی هر محیط را فراهم می کند .

این محصول دارای ویژگی های مختلفی است که می توان به مقاوم بودن در برابر حرارت ، ظاهر جذاب ، مقاوم در برابر خوردگی و طول عمر بالا اشاره کرد .

 پروفیل استیل کاربرد های متعددی دارد از آنها برای ساخت در و پنجره، میز و صندلی، نرده و پله ها به دلیل ویژگی جذاب بودن مورد استفاده قرار می گیرد . البته از آن به دلیل ضد زنگ بودن و مقاومت بالا می توان در ساخت سازه های ساختمانی و سقف کارگاه ها و سوله ها استفاده کرد .

پروفیل استیل مخصوص محافظت از آسیب بر روی گوشه ها و لبه های دیوارهای کاشی و ایده آل برای محیط های که بالا بودن درجه بهداشت و ایمنی آنها یک اولویت است مانند آشپزخانه های صنعتی، شرکت های غذایی، بیمارستانها و … می باشند.

پروفیل رمپی نیز برای ایجاد ارتباط امن و زیبا بین دو سطح با ارتفاع مختلف طراحی شده تا از سقوط کردن جلوگیری کند. این مدل قابلیت کار گذاشته شدن بر روی سنگ مرمر، پارکت، فرش و هر کفپوشی که از قبل نصب شده باشد را برای حفظ ضخامت دارد.

پروفیل های دیواری نیز در تناسب با معماری فضای مورد استفاده و نیازهای خاص مصرف کننده دارای انواع مواد، اشکال و دارای بالاترین استانداردها هستند.

استیل دکوراتیو

پروفیلهای زاویه دار، گرد و مثلثی نیز در فولاد صیقلی یا اینه ای برای محافظت از گوشه های داخلی و خارجی دیوارها و کلیه تمام لبه ها، بالابرها، پله های کاشی یا سرامیک و … به عنوان نوار تزئینی بسیار ایده آل می باشند.

پروفیل استیل دکوراتیو از استیل های 201 ،304 و 316 تولید می شود . استیل 201 به دلیل کاهش مقاومت در برابر خوردگی بیشتر در مواردی استفاده می شوند که این خاصیت اهمیت چندانی ندارند . استیل 304 خاصیت آهنربایی ندارد و به استیل نگیر معروف هستند و آن به دلیل فورم دهی بالا و قابل جوش پذیر بودن پر کاربرد ترین نوع پروفیل را دارد . استیل 316 نیز در صنایع دارویی و غذایی بسیار کاربرد دارد .

انواع پروفیل استیل دکوراتیو به دو دسته تقسیم می شوند :

پروفیل باز که در آن اضلاع به صورت باز بوده که معمولا به صورت U , Z ساخته می شود .

پروفیل بسته که اضلاع آن بسته است و به شکل لوله و مربع معمولا ساخته می شوند .

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *