جریمه مشترکان پرمصرف گاز

جریمه مشترکان پرمصرف گاز

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت در باب جریمه مشترکان پرمصرف گاز اعلام کرد: پس از بررسی‌های انجام شده در بازرسی 21 آبان‌ماه 70 الی 75 درصد مشترکان گاز در محدوده سقف و بالای سقف مصرف گاز استفاده می‌کنند. جواد اوجی پس از بررسی آمارها اعلام کرد مشترکانی که حدود مصرف گاز را رعایت می‌کنند هزینه گاز را مطابق با سال گذشته پرداخت می‌کنند اما بی شک جریمه‌ای برای مشترکانی که خارج از الگو مصرف می‌کنند باید در نظر گرفته شود .

درصد و جریمه مشترکان پرمصرف گاز

مشترکان پرمصرف گاز حدوداً 25 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند؛ این جمعیت 25 درصدی حدوداً 50 درصد مصرف کل گاز کشور را به خود اختصاص داده‌اند در سال جاری افزایش قیمت گاز نخواهیم داشت اما جریمه‌ای برای مشترکان پرمصرف در نظر گرفته خواهد شد .

جواد اوجی دمای مناسب برای محل کار و منزل را 22 درجه اعلام کرد و با اشاره به لزوم در جهت فرهنگ‌سازی گفت: لازم است هم‌وطنان عزیز با خاموش‌کردن وسایل گرمایشی هنگام خروج از منزل و استفاده از لباس گرم هنگام حضور در محل کار در راستای صرفه‌جویی در مصرف گاز کوشا باشند تا در لیست جریمه مشترکان پرمصرف گاز قرار نگیرید .

وزیر نفت کشور با اشاره به خطوط لوله و فرآورش گاز در پالایشگاه‌ها اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی کارمندان صنعت گاز بر این بوده تا حداکثر تولید گاز در جهت تأمین نیازهای هم‌وطنان را به ارمغان آورند با تمامی این تفاسیر امسال با زمستان زودرس و کاهش دمای بسیار روبه‌رو هستیم که باید صرفه‌جویی را به حداکثر برسانیم تا دچار مشکل در راستای تأمین گاز نشویم.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *