تهاتر و قرار دادهای نفتی جدید

تهاتر و قرار دادهای نفتی جدید

صحبت های وزیر نفت در باب تهاتر و قرار دادهای نفتی جدید :

پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت در باب تهاتر و قرار دادهای نفتی جدید اعلام کرد : جواد اوجی ( وزیر نفت کنونی ) در نشست کمیسیون صنایع و معادن کشور که در تاریخ 18 مهر برگزار شد از فرارسیدن خبرهای خوش در زمینه قرار دادهای نفتی و میعانات گازی خبر داد وی در ادامه صحبت های خود اظهار امیدواری کرد که با توجه به اینکه نیاز به انرژی در تمام دنیا در حال افزایش است ؛ سیاست گزاری های خارجی در دست ما قرار گرفته به همین سبب قصد تهاتر نفت با کالا و سرمایه گذاری از این طریق را داریم .

وزیر نفت نشست در باب تهاتر و قرار دادهای نفتی جدید را اینگونه ادامه داد : در حال حاضر  توانایی استقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در صنعت نفت و گاز را داریم ؛ سرمایه گذاران میتوانند نفت و میعانات گازی را به صورت تهاتر دریافت کنند .

سرمایه گذاران داخلی می توانند در جهت توسعه میدان های گازی سرمایه گذاری کنند و در قبال هزینه ای که جهت سرمایه گذاری پرداخت می کنند سودش را در قالب خوراک هایی مانند سوخت دریافت کنند . ( معاونت برنامه ریزی وزارت نفت آماده امضا قرار داد با سرمایه گذاران می باشد . )

وزیر نفت با اشاره به نشستی که با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس داشت اظهار کرد : در نشست با اعضای کمیسسیون صنایع و معادن مجلس گزارش های مفصلی در باب بخش های مختلف صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی از جمله چگونگی سرمایه گذاری در این صنعت ارائه شد .

مباحث داغ 1400 :

چه کسی دستیار وزیر در امور فروش میعانات گازی و نفتی شد ؟

انتصاب مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *