افزایش 73 درصدی صادرات فولاد مبارکه

افزایش 73 درصدی صادرات شرکت فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه با تولید 7.2 میلیون تن در سال توانست 18 درصد از کل ظرفیت تولید فولاد ایران را به خود اختصاص دهد . این شرکت توانست لغب بزرگترین شرکت فولاد در ایران ، منطقه ی خاورمیانه و آفریقای جنوبی را به نام خود ثبت کند و در طول هشتمین ماه سال جاری (( 22 نوامبر )) با تولید 499 تن افزایش 73 درصدی صادرات خود را محقق سازد . با تمامی این تفاسیر عملکرد تولید کنندگان عمده در این بازه ی زمانی نشان می دهد که شرکت فولاد خوزستان همچنان صادر کننده  اصلی ایران است .

علت افزایش 73 درصدی سرمایه

به گزارش پایگاه خبری و تحلیل گران آسیا استیل افزایش 73 درصدی صادرات در گذشته برای این شرکت پیامدهایی را به همراه داشته است . چرا که این شرکت ملزم به افزایش 73 درصدی سرمایه ی خود نیز شد . این افزایش سرمایه به منظور اصلاح ساختار مالی  و سرمایه گذاری بلند مدت جهت اجرای برنامه های آتی شرکت بود .

علت افزایش نرخ صادرات فولاد مبارکه

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اختلاف مقدار صادرات در سال اخیر اظهار داشت که : رقم صادرات از 600 هزار تن به یک میلیون و 30 هزار تن افزایش یافته است . همچنین بهرام سبحانی با افزایش نرخ صادرات گفت : این شرکت امسال از صادرات به اروپا و حوزه ی خلیج فارس دو هزار و 429 میلیارد و 655 میلیون تومان درآمد داشته است .

 

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *