سه راهی گالوانیزه دنده‌ای

سه راهی گالوانیزه دنده‌ای از جمله اتصالات مهم و متنوع از اتصالات گالوانیزه دنده‌ای است که به منظور انشعاب‌گیری از خطوط لوله در مسیر لوله‌کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سه راهی گالوانیزه را می‌توان به دو دسته سه راهی مساوی و سه راهی تبدیلی تقسیم و دسته‌بندی نمود. در سه راهی مساوی، قطر انشعاب برابر با قطر لوله اصلی یا هدر است و در سه‌راهی تبدیلی یا نامساوی، قطر انشعاب گرفته شده کوچکتر از قطر خط لوله اصلی می‌باشد. اندازه هر یک از این سه‌راهی‌ها براساس نوع فشار کارکرد خطوط و نیز ضخامت لوله و نوع سیال انتخاب می‌گردد. از طرفی، سه راهی‌های مساوی را می‌توان به دو دسته سه راهی 90 درجه یا قائم و سه راهی 45 درجه نیز تقسیم نمود.

سه‌راهی 90درجه یا قائم به منظور گرفتن انشعاب و اتصال انشعابات فرعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از سه‌راهی از داخل دنده شده و در انشعابات 90 درجه و هم‌قطر به لوله اصلی به کار می‌رود. سه راهی 45 درجه نیز، همانند سه راهی 90 درجه از داخل دنده شده و در لوله‌کشی تاسیسات فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. سه‌راهی 45 درجه، جهت اتصال انشعابات فرعی با انحراف 45 درجه و هم‌قطر به لوله اصلی به‌کار برده می‌شود.

سه راهی‌ها در متریال‌های متنوعی تولید می‌شوند که از این میان، سه راه‌های گالوانیزه به دلیل ضد خورندگی و عدم واکنش با آب، از اتصالات پرکاربرد و مهم در صنعت لوله‌کشی به شمار می‌آیند. از دیگر کاربردهای مهم سه راهی گالوانیزه، می‌توان به مواردی همچون مصارف تاسيسات آب رساني ساختمان، تاسيسات گرمايشي ساختمان، تاسيسات سرمايشي ساختمان، صنايع آب، صنايع گاز، بخار و صنايع مرتبط ديگر اشاره نمود.از طرفی از آن جایی که که این محصول به صورت دنده‌ای (رزوه‌ای) به دیگر اتصالات، متصل می‌شود، تعویض و یا تعمیر آن به راحتی صورت می‌گیرد.

گروه صنعتی آسیا استیل با در نظر گرفتن حقوق مصرف کنندگان شرایط ویژه ای برای مشتریان درنظر گرفته است .شما می توانید برای خرید انواع اتصالات به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت واقعی باکارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت مشاهده دیگر محصولات تولید شده این مجموعه در دسته بندی اتصالات بر روی کلمه لینک کلیک نمائید .