تردولت فولادی فشار قوی ساکت

تردولت فولادی فشار قوی ساکت از جمله اتصالات پرکاربرد در صنایع مختلف هستند که براساس موارد مختلفی چون کلاس فشاری، درجه سختی، نوع ساختمان، نوع کاربرد و عملکرد تقسیم بندی می‌شوند. اتصالات فولادی بر اساس کلاس فشاری به انواع 3000، 6000 و 9000 تقسیم بندی می‌شوند. اتصالات فولادی جهت مواردی چون انشعاب گیری، تغییر سایز و مسیر، مسدود کردن مسیر و اتصالات لوله‌کشی در صنایع مختلف چون نفت، گاز، بخار، آب و فاضلاب استفاده می‌شود. این نوع اتصالات به سه مجموعه ی اصلی ساکت ولد یا ساکتی، اتصالات جوشی یا لب جوش، اتصالات فشار قوی یا دنده‌ای طبقه‌بندی می‌شوند.

کاربرد تردولت فولادی فشار قوی ساکت

تردولت فولادی فشار قوی ساکت از انواع اتصالات فولادی می‌باشد که از خانواده اتصالات O-LETها هستند. تردولت به منظور انشعاب گیری از لوله ها در صنایعی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و دیگر صنایع وابسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. این انشعاب‌ها به منظور انشعاب گرفتن از ‌لوله‌های معمولا سایز بالا مورد مصرف قرار می‌گیرند. همچنین، یک سر آن به صورت منحنی شکل است که این توانایی را به اتصالات می‌دهد تا بتواند روی لوله از سایز 2 اینچ الی 32 اینچ کاور شود و عمل انشعاب گیری را انجام دهد.

گروه صنعتی آسیا استیل، تامین و تولیدکننده انواع لوله و اتصالات در سایزها و کلاس‌های مختلف می‌باشد که امکان سفارشی‌سازی برخی محصولات با توجه به نیاز مشتری نیز امکان‌پذیر شده است. با توجه به نوسانات قیمت در بازار، شما می‌توانید جهت مشاوره تخصصی و یا استعلام قیمت، با کارشناسان ما در آسیا استیل در تماس باشید. ما در آسیا استیل، بهترین قیمت را در کنار بهترین کیفیت برای شما مشتریان گرامی تضمین می‌کنیم.