کف رینگ استیل جوشی

اتصالات استیل به چند دسته اتصالات استیل فشار قوی، دنده‌ای و استیل جوشی تقسیم می‌شود که در صنایع مختلفی همچون آب، گاز، بخار و دیگر صنایع مشابه مختلف مورد استفاده قرار می‌‎گیرد. اتصالات استیل جوشی از تنوع بسیاری برخوردار است که کف رینگ استیل جوشی از این دسته به شمار می‌آید.

کاربرد کف رینگ استیل جوشی

کف رینگ استیل جوشی یکی از انواع پرکاربرد اتصالات استیل جوشی است و همانطور که از نام آن پیداست، به صورت رینگی بوده و اغلب در پشت فلنج قرار می‌گیرد. هنگام منتهی نمودن لوله‌ها به یک سطح، در انتهای لوله از کف رینگ استفاده می‌شود. انواع کف رینگ در ابعاد و سایزهای مختلف تولید و عرضه می‌گردد. علاوه بر این، کف رینگ‌ها در متریال‌های مختلفی همچون استیل، فولاد و … در بازار موجود هستند و با توجه به نوع کاربرد و سیال درون آن، تهیه و به کار گرفته می‌شوند. در واقع کف رینگ‌ها به منظور محکم‌کاری و استحکام در لوله‌کشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و در زمان استفاده فلنج روی گف رینگ قرار می‌گیرد. فلنج به منظور متصل نمودن لوله‌ها به یکدیگر و در فشار و حرارت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد و به مقاومت کف رینگ کمک می‌کند.

انواع کف رینگ در صنایع مختلفی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب و … به کار گرفته می‌شوند. به طور کلی، کف ریینگ‌ها در صنایعی که پارامترهای فشار و دمای بالا و سرد و گرم شدن اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت آسیا استیل، پیشرو در زمینه تامین تجهیزات و تاسیسات صنعتی انواع متنوعی از کف رینگ‌های استیل جوشی را با بهترین کیفیت عرضه می‌نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت اتصالات استیل جوشی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.