طرح ملی پتروشیمی اسلام آباد غرب

طرح ملی پتروشیمی اسلام آباد غرب

بهزاد محمدی ( مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ) روز یکشنبه 14 شهریور 1400 در ادامه بازدید های دوره ای خود در جریان روند پیشرفت طرح ملی پتروشیمی اسلام آباد غرب قرار گرفت .

وی در باب این طرح تصریح کرد : این طرح افتخار ملی محسوب می شود چرا که برای نخستین بار در تاریخ صنعت کشور فرآیند پروژه کاملا از لحاظ دانش فنی بر پایه دانش ایرانی اجرایی شده و برای نخستین بار فرآیند تولید پروپیلن از متانول به صورت که کامل اجرایی شده این فرآیند قدمی بزرگ برای صنایع تکمیلی کشور محسوب می شود .

اهمیت طرح ملی پتروشیمی اسلام آباد غرب

بهزاد محمدی در ادامه با اشاره به اینکه طرح ملی پتروشیمی اسلام آباد غرب در بخش خرید کالا و اجرا یا همان  epc حدودا 5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته خاطر نشان کرد : برنامه ریزی ها برآن است که این طرح در سال 1403 به بهره برداری برسد و برای تحقق بخشیدن به این هدف از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد و تمام ظرفیت های موجود را به کار میگیریم تا بتوانیم در مسیر تولید پروپیلن قدم برداریم .

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور در باب ساخت مخازن و ساختمان های صنعتی گفت : با دریافت تدریجی اقلام پروژه فرآیند ساخت شتاب خواهد گرفت .

احداث طرح gttp اسلام غرب در زمینی به مساحت 54 هکتار در منطقه زاگرس هم زمان با تکمیل پروژه زنجیره ارزش با فناوری و دانش پتروشیمی سبب اشتغال زایی برای 3500 به طور مستقیم و غیر مستقیم می شود .

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *