شیر ایرونت چدنی

شیر ایرونت چدنی که به نام‌های دیگری همچون شیر هوا، شیر هواگیری و شیر تخلیه هوا نیز معروف است، شیر ایرونت چدنی پرکاربرد در صنعت تجهیزات ساختمانی به شمار می‌آید. در سیستم‌های لوله‌کشی، همواره مقداری گاز، هوا و … وجود دارد که سیستم لوله‌کشی مستلزم خالی نمودن این میزان از هوا و گاز از سیال درون لوله است. عدم تخلیه هوای موجود در سیستم باعث بروز مشکلاتی از قبیل عدم گردش مناسب، خوردگی تجهیزات، عدم عملکرد صحیح پمپ و یا پر شدن کامل سیستم از سیال موردنظر می‌شود. در چنین شرایطی، بایستی گازهای موجود در سیستم خارج گردد که این عمل توسط شیر ایرونت چدنی صورت می‌پذیرد.

انواع شیر ایرونت چدنی

شیر ایرونت چدنی انواع مختلفی دارد که طبق استاندارد جهانی به سه دسته کلی شیرهای هوای تک روزنه (روزنه کوچک، روزنه بزرگ)، شیرهای  هوای دو روزنه و شیرهای هوای دیسکی تقسیم می‌شوند. شیر ایرونت چدنی در برابر مواد شیمیایی یا خوردگی بسیار مقاوم هستند و در بالاترین نقطه سیستم و محل تجمع هوا نصب می‌شوند.  

گروه صنعتی آسیا استیل با در نظر گرفتن حقوق مصرف‌کنندگان، شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان در نظر گرفته است. شما می‌توانید به منظور سفارش و خرید انواع شیرآلات چدنی و نیز شیر ایرونت چدنی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، به صورت مستقیم و بدون واسطه با کارشناسان ما در ارتباط باشید .