شیر ایرونت فولادی

شیر ایرونت فولادی که به نام‌های دیگری همچون شیر هوا، شیر هواگیری و شیر تخلیه هوا نیز معروف است، از دسته شیرآلات پرکاربرد در صنعت تجهیزات ساختمانی به شمار می‌آید. شیر هواگیری یا شیر ایرونت فولادی به شیرآلاتی گفته می‌شود که به صورت دستی یا اتوماتیک اقدام به خارج نمودن هوای موجود در لوله‌ها، کلکتورها و … می‌کند. در سیستم‌های مایع و خطوط سیال، همواره مقداری هوا و دیگر گازها، باعث بروز اشکال در گردش مناسب، خوردگی تجهیزات، عملکرد صحیح پمپ و … می‌شود که بایستی بلافاصله از سیستم خارج گردد. به منظور جلوگیری از بروز اختلالاتی از این قبیل، شیر ایرونت فولادی ، هوای داخل لوله‌ها را خارج می‌نمایند. هوای موجود در لوله‌ها به دلیل سبکی در بالاترین نقطه سیستم قرار می‌گیرد، به همین دلیل است که بایستی شیرهای هواگیری به گونه‌ای در سیستم نصب گردند که نزدیک به محل تجمع هوا باشند.

دسته بندی شیر ایرونت فولادی

شیر تخلیه هوا فولادی یا شیر ایرونت فولادی براساس استاندارد جهانی به سه دسته کلی شیرهای هوای تک روزنه (روزنه کوچک، روزنه بزرگ)، شیرهای  هوای دو روزنه و شیرهای هوای دیسکی تقسیم می‌شوند.

گروه صنعتی آسیا استیل با در نظر گرفتن حقوق مصرف‌کنندگان، شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان در نظر گرفته است. شما می‌توانید به منظور سفارش و خرید انواع شیرآلات فولادی و نیز شیر ایرونت فولادی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، به صورت مستقیم و بدون واسطه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.