سه راهی فولادی فشار قوی ساکت

سه راهی فولادی فشار قوی ساکت از خانواده اتصالات فشار قوی هستند که یک فضای تورفتگی داشته و جهت اتصال، لوله وارد فضای تو رفتگی آن شده و سپس با جوشکاری دور تا دور آن کاملا آب بند و مستحکم می‌شود و مشابه اتصالات دنده‌ای فشار قوی برای فشارهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سه راهی فولادی فشار قوی ساکت برخلاف اتصالات جوشی درزدار و اتصالات مانیسمان معمولا برای سایزهای کوچک لوله استفاده می‌شوند. در اتصالات ساکت سر لوله از نوع تخت(plain end)  و سر مربوط به اتصال سوکتی است که سر P.E داخل سوکت قرار می‌گیرد و سپس دور تا دور بیرونی سوکت جوش می‌شود. اتصالات ساکت از خانواده اتصالات فشار قوی بوده و زمانی کاربرد دارد که کنترل نشتی و آب بند کردن و مقاومت سازه‌ای بالا برای طراحی مهم باشد.

کاربرد سه راهی فولادی فشار قوی ساکت

سه راهی فولادی فشار قوی ساکت جهت انشعاب گرفتن و استفاده از سیال خط اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع مختلف سه‌راهی را می‌توان از چند منظر دسته‌بندی نمود. در یک نگاه، سه‌راهی‌ها به دو دسته سه‌راهی مساوی و سه راهی تبدیلی یا نامساوی تقسیم می‌شوند. در سه‌راهی مساوی، قطر انشعاب برابر با قطر لوله اصلی یا هدر است و در سه‌راهی تبدیلی یا نامساوی، قطر انشعاب گرفته شده کوچکتر از قطر خط لوله اصلی می‌باشد. اندازه هر یک از این سه‌راهی‌ها براساس نوع فشار کارکرد خطوط و نیز ضخامت لوله و نوع سیال انتخاب می‌گردد. از طرفی دیگر، انواع سه‌راهی را می‌توان به سه‌راهی 45 درجه، سه‌راهی 90 درجه یا قائم و سه‌راهی تبدیل ساده و روپیچ توپیچ تقسیم نمود.

شرکت آسیا استیل، پیشرو در زمینه تامین تجهیزات و تاسیسات صنعتی، انواع مختلفی از سه‌راهی‌های فولادی فشار قوی ساکت را با بهترین کیفیت عرضه می‌نماید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت‌ها با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.