روپیچ توپیچ فولادی فشار قوی ساکت

انواع اتصالات در صنعت لوله‌کشی به سه نوع فولادی، استیل و گالوانیزه تقسیم می‌شوند که از این میان اتصالات فولادی نیز به سه دسته اتصالات فولادی فشار قوی دنده‌ای، اتصالات فولادی فشار قوی ساکت و اتصالات فولادی جوشی تقسیم می‌شوند. روپیچ توپیچ فولادی فشار قوی ساکت یکی از انواع اتصالات فولادی فشار قوی ساکت می‌باشد که دارای کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف می‌باشد.

کاربرد و عملکرد روپیچ توپیچ فولادی فشار قوی ساکت

روپیچ توپیچ فولادی فشار قوی ساکت از جمله اتصالاتی  است که در انواع تبدیل‌های روپیچ توپیچ، بوشن‌های روپیچ توپیچ، مغزی‌های روپیچ توپیچ و اتصالات تلفیقی دیگر موجود است. همانطور که از نام این قطعه پیداست، یک سر ان به صورت مادگی و سر دیگر آن به صورت نری است. امروزه روپیچ توپیچ کاربردهای بسیاری در صنعت لوله‌کشی گاز و آب دارد که به منظور اضافه نمودن و بیشتر کردن طول لوله‌ها از آن استفاده می‌گردد. استفاده آسان و راحت، کم هزینه و به‌صرفه بودن و سبکی این محصول از خصوصیات بارز آن به شمار می‌آید. روپیچ توپیچ در جنس‌های متنوعی همچون برنجی، گالوانیزه، فولادی، برنجی و … در کیفیت‌های بالا نیز تولید و عرضه می‌گردد.

شرکت آسیا استیل، پیشرو در زمینه تامین تجهیزات و تاسیسات صنعتی، انواع مختلفی از روپیچ توپیچ‌های فولادی فشار قوی ساکت را با بهترین کیفیت عرضه می‌نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت‌ها با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.