انتخاب یک لوله خوب برای خرید

راهنمای نحوه انتخاب لوله

راهنمای نحوه انتخاب لوله

هر آنچه باید برای خرید و استعلام قیمت لوله های فولادی بدانید اینجاست!

لوله یک استوانه توخالی در ابعاد متفاوت است که برای انتقال سیالاتی مانند گازها و مایعات از آن استفاده می‌شود، همچنین برای انتقال جامدات در فاصله ‌های نزدیک هم، از لوله‌ استفاده می‌ کنند برای خرید و اطلاع از قیمت انواع لوله باید شناخت کامل از آن در بازار داشته باشید. انواع لوله ها در صنایع مختلف همانند آب و فاضلاب، پتروشیمی، صنعت نفت و گاز، ساختمان‌سازی و موارد دیگر کاربرد دارند. در این مطلب از وب سایت آسیا استیل به شما خواهیم گفت که پیش از خرید علاوه بر قیمت انواع لوله، به چه موارد دیگری باید توجه کنید.

انواع لوله های فولادی

تنوع لوله‌ های فولادی بر حسب نوع کاربرد، روش تولید، جنس، وزن و استاندارد تولید آن‌ ها متفاوت است. بر این اساس لوله ‌های فولادی را می‌توان در سه دسته لوله درزدار و لوله بدون درز و استیل جای داد. این تنوع و گستردگی در محصولات لوله فولادی موجب می‌شود تا خرید آن با پیچیدگی هایی همراه باشد.

قبل از خرید لوله لازم است چه چیزهایی را بدانیم؟

قبل از سفارش برای خرید لوله مد نظرتان حتما راهنمای خرید لوله را بررسی نموده و با توجه به نیاز، کاربرد، حساسیت کار، قیمت انواع لوله و غیره، آنها را انتخاب و خریداری نمایید. مواردی که پیش از خرید لوله لازم است در مورد آن اطلاع داشته باشید، به شرح زیر هستند:

راهنمای نحوه انتخاب لوله

  • سایز لوله

در نظر داشته باشید که قطر واقعی لوله همیشه بیش تر از قطر اسمی آن است مگر اینکه قطر لوله ‌ی خریداری شده بیش از 14 اینچ باشد. سایز لوله ها را با دو پارامتر میلی‌ متر و اینچ عنوان می‌کنند که قطر داخلی و خارجی لوله نیز در هنگام خرید ارائه می‌شود تا با توجه به فشاری که در زمان عبور از درون لوله جریان دارد خریدی بهینه انجام شود.

  • ضخامت یا رده لوله

در هنگام خرید، یکی از پارامترهای تاثیرگذار روی قیمت انواع لوله، ضخامت آنهاست. این مولفه را با علامت WT نشان می‌دهند. ضخامت لوله به همراه عواملی همچون ماده اولیه تولید، فرآیند ساخت لوله و پوشش ‌هایی که بر روی آن قرار می گیرد، از عوامل موثر بر طول عمر لوله است.

  • تست‌های پذیرفته شده و شرایط کاری لوله

قبل از خرید لوله حتما آزمایش هایی که بر روی لوله انجام می شود رو مد نظر قرار دهید تا مطمئن شوید برای سازه مورد نظرتان مناسب است یا نه.

  • آلیاژ و گرید لوله انتخابی

همان‌طور که می دانید لوله ‌ها ممکن است با آلیاژهای متفاوتی ساخته شوند، هر کدام از این آلیاژها برای شرایط خاصی مناسب هستند. انتخاب یک آلیاژ مناسب برای سازه مورد نظر، کارایی، امنیت و پایداری سیستم را نیز تضمین میکند،در تولید لوله ‌های فولادی از استانداردهای مختلفی استفاده می‌شود که بر تولید لوله، کیفیت و همچنین قیمت انواع لوله تاثیر دارد. بنابراین بهتر است قبل از خرید تا حدودی با استانداردهای مختلف تولید لوله آشنا باشید زیرا این آشناییت باعث خریدی بهتر میشود.

  • قیمت انواع لوله

قیمت لوله یکی از مهمترین مواردی است که باید پیش از خرید این کالای فولادی مورد بررسی قرار دهید، که همیشه با یک انتخاب خوب میتوانید یک خرید عالی هم داشته باشید و علاوه بر این که کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد، نیازهای ما را هم برطرف ‌کند عوامل زیاد دیگری هم وجود دارند که قیمت لوله را تحت تاثیر قرار می‌دهند. می‌توانید عوامل موثر بر قیمت انواع لوله استیل را در مقالات آسیا استیل مطالعه کنید تا با دنبال کردن این عوامل، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه خود داشته باشید.از موارد دیگری که باید مد نظر قرار دهید منبعی است که برای استعلام قیمت انواع لوله ها از آن استفاده می‌کنید. بهتر است که از منابع معتبر این استعلام را انجام دهید تا محصول مورد نظر خود را بصورت کاملا مطمئن خریداری کنید. کارشناسان فروش آسیا استیل می‌توانند شما را در خرید انواع لوله همچون لوله استیل 304، لوله استیل مانیسمان و استعلام قیمت لوله ها راهنمایی کنند. به همین منظور می توانید وارد منوی استعلام قیمت وبسایت آسیا استیل شوید.

آسیا استیل تامین کننده انواع لوله های صنعتی

گروه صنعتی آسیا استیل از برترین تولید کنندگان و تامین کنندگان فلنج و تاسیسات صنعتی از جمله انواع لوله ها هستند.

شما می توانید لوله های صنعتی در آلیاژها و گریدهای مختلف را در سریع ترین زمان ممکن و به قیمت مصوب از آسیا استیل دریافت نمایید.

جدیدترین مقالات

یک پاسخ

  1. با سلام واحترام با تشکر از وب سایت خوبتون لطفا مطلبی در خصوص این که نبشی چیست و در چه مصارفی کاربرد دارد هم محتوا انتشار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *