درپوش گالوانیزه دنده‌ای

درپوش گالوانیزه دنده‌ای از جمله اتصالات مهم و پرکاربرد در تاسیسات به شمار می‌آید. این محصول، جهت مسدود نمودن انتهای لوله در مسیر لوله‌کشی و به منظور جلوگیری از ورود مواد و سیالات خارجی از انتهای لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد. درپوش گالوانیزه دنده‌ای، از یک سمت رزوه شده و دارای دنده است که این قسمت جهت مسدود نمودن انتهای خط لوله به آن متصل می‌گردد. درپوش‌های گالوانیزه امکان تعمیر و بازدید از خطوط لوله را آسان نموده و در انتهای خطوط لوله‌کشی مایعات، گازها و هوا، سریع و آسان نصب می‌شوند. از طرفی گالوانیزاسیون، درپوش‌ها و دیگر اتصالات فلزی را از پوسیدگی، خوردگی و اکسایش مصون می‌دارد، استفاده از آنها را نیز مقرون به صرفه و ایمن‌تر می‌نماید.

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، درپوش گالوانیزه دنده‌ای عموما در مصارف تاسيسات آب رسانی ساختمانی و صنعتی، به صورت دائم یا موقت مورد استفاده قرار می‌گیرد. درپوش‌های گالوانیزه دنده‌ای با توجه به نیاز مشتری در انواع سایزها تولید و توزیع می‌گردد که ابعاد و ضخامت این قطعه وابسته به ضخامت و قطر لوله می‌باشد.

گروه صنعتی آسیا استیل با در نظر گرفتن حقوق مصرف کنندگان شرایط ویژه ای برای مشتریان درنظر گرفته است .شما می توانید برای خرید انواع اتصالات به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت واقعی باکارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت مشاهده دیگر محصولات تولید شده این مجموعه در دسته بندی اتصالات بر روی کلمه لینک کلیک نمائید .