تبدیل گالوانیزه دنده‌ای

تبدیل گالوانیزه دنده‌ای یکی از انواع پرکاربرد اتصالات گالوانیزه است. تبدیل گالوانیزه دنده‌ای، جهت تغییر سایز در مسیر لوله‌کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کارگیری آن در طول مسیر موجب می‌شود تا سیال موجود در لوله از یک مسیر با شعاع کم‌تر وارد مسیری با شعاع بیشتر و یا بالعکس گردد.

تبدیل گالوانیزه به صورت نری و مادگی می‌باشد که سر نری آن بزرگ‌تر است ،که به دلیل ضد خورندگی و عدم واکنش با آب، از اتصالات پرکاربرد در لوله‌کشی، تاسیسات آب رسانی و صنعتی به شمار می‌آید. از دیگر کاربردهای تبدیل‌های گالوانیزه می‌توان به مواردی همچون تجهیزات مورد نیاز در سیستم‌های برق رسانی و همچنین سازه‌های فلزی و سیستم آتش‌نشانی اشاره کرد. از آن جایی که این محصول به صورت دنده‌ای (رزوه‌ای) به دیگر اتصالات، متصل می‌شود، تعویض و یا تعمیر آن به راحتی صورت می‌گیرد. تبدیل‌های گالوانیزه در سایزهای مختلف با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید و به بازار عرضه می‌گردند.

گروه صنعتی آسیا استیل با در نظر گرفتن حقوق مصرف کنندگان شرایط ویژه ای برای مشتریان درنظر گرفته است .شما می توانید برای خرید انواع اتصالات به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت واقعی باکارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت مشاهده دیگر محصولات تولید شده این مجموعه در دسته بندی اتصالات بر روی کلمه لینک کلیک نمائید .