بوشن فولادی جوشی

بوشن فولادی جوشی، قسمت مهمی از سیستم لوله‌کشی به حساب می‌آیند و در مواردی که نیاز به شاخه‌گذاری، تغییر قطر لوله‌های موجود، تغییر جهت و … است، به کار گرفته می‌شوند. اتصالات براساس نوع کاربرد و یا نوع اتصال در خط لوله تقسیم‌بندی می‌شوند. اتصالات جوشی یکی از انواع اتصالات است که در متریال‌های متنوعی تولید و عرضه می‌گردند که از این میان، اتصالات جوشی فولادی یکی از اتصالات پرکاربرد به شمار می‌آید. بوشن فولادی جوشی یکی از انواع اتصالات فولادی جوشی می‌باشد که رابط بین دو لوله به شمار می‌آید و هنگام اتصال دو مقطع هم‌قطر از آن استفاده می‌شود. هنگام استفاده از بوشن فولادی جوشی، اتصال دو لوله به یکدیگر از طریق جوشکاری امکان‌پذیر است.

کاربرد بوشن فولادی جوشی

بوشن فولادی جوشی به منظور تغییر اتصال نری به مادگی و در صنایع مختلف ساختمانی کاربرد دارد. این نوع بوشن به صورت آبکاری شده نیز عرضه می‌گردد.

گروه صنعتی آسیا استیل، تامین و تولیدکننده انواع لوله و اتصالات در سایزها و کلاس‌های مختلف می‌باشد که امکان سفارشی‌سازی برخی محصولات با توجه به نیاز مشتری نیز امکان‌پذیر شده است. با توجه به نوسانات قیمت در بازار، شما می‌توانید جهت مشاوره تخصصی و یا استعلام قیمت، با کارشناسان ما در آسیا استیل در تماس باشید. ما در آسیا استیل، بهترین قیمت را در کنار بهترین کیفیت برای شما مشتریان گرامی تضمین می‌کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت انواع بوشن‌های فولادی فشار قوی دنده‌ای با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.