بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی ساکت

اتصالات فشار قوی فولادی به دو دسته اتصالات فشار قوی فولادی دنده‌ای و ساکت (جوشی) تقسیم می‌شود و در صنایع مختلفی همچون آب، گاز، بخار و دیگر صنایع مشابه مختلف مورد استفاده قرار می‌‎گیرد. اتصالات فشار قوی فولادی ساکت از تنوع بسیاری برخوردار است که بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی ساکت از این دسته به شمار می‌آید.

کاربرد بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی ساکت

از میان انواع اتصالات فولادی، بوشن فولادی فشار قوی ساکت از جمله اتصالات پرکاربرد و مهم در صنعت لوله‌کشی به شمار می‌آید. بوشن قطعه‌ای استوانه شکل است که به عنوان حلقه واصل بین دو لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد. بوشن‌ها انواع مختلفی دارند که از این میان می‌توان به مواردی همچون بوشن معمولی، بوشن تبدیل و بوشن روپیچ‌توپیچ اشاره نمود.

بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی ساکت یکی از انواع بوشن‌های فولادی فشار قوی ساکت هستند که به منظور اتصال دو لوله با قطرهای مختلف به کار می روند. بوشن های تبدیلی فشار قوی در سایزهای پایین تولید می‌شوند. بوشن‌های ساکت ولد رزوه ندارد و به لوله جوش داده می‌شود.

شرکت آسیا استیل، پیشرو در زمینه تامین تجهیزات و تاسیسات صنعتی، انواع بوشن‌های فولادی فشار قوی را با بهترین کیفیت عرضه می‌نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت اتصالات استیل با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.