بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی دنده‌ ای

اتصالات فشار قوی فولادی به دو دسته اتصالات فشار قوی فولادی دنده‌ای و ساکت (جوشی) تقسیم می‌شود و که یکی از آنها بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی دنده‌ ای ،در صنایع مختلفی همچون آب، گاز، بخار و دیگر صنایع مشابه مختلف مورد استفاده قرار می‌‎گیرد. اتصالات فشار قوی فولادی دنده‌ای از تنوع بسیاری برخوردار است که بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی دنده‌ ای از این دسته به شمار می‌آید.

انواع بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی دنده ای

از میان انواع اتصالات فولادی، بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی دنده‌ ای از جمله اتصالات پرکاربرد و مهم در صنعت لوله‌کشی به شمار می‌آید. بوشن قطعه‌ای استوانه شکل است که به عنوان حلقه واصل بین دو لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد. بوشن‌ها انواع مختلفی دارند که از این میان می‌توان به مواردی همچون بوشن معمولی، بوشن تبدیل و بوشن روپیچ‌توپیچ اشاره نمود.

کاربرد بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی دنده‌ ای

بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی دنده‌ ای یکی از انواع بوشن‌های فولادی فشار قوی دنده‌ای هستند که به منظور اتصال دو لوله با قطرهای مختلف به کار می روند. بوشن های تبدیلی فشار قوی در سایزهای پایین تولید می‌شوند.

بوشن‌های تبدیلی با نام Reducer Coupling این نیز در بازار معروف هستند. ردیوسر کوپلینگ یا بوشن تبدیلی برای اتصال لوله‌های با قطر پایین به کار می‌رود. بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی دنده‌ ای از دو طرف رزوه شده‌اند و به لوله پیچ می‌شوند.

شرکت آسیا استیل، پیشرو در زمینه تامین تجهیزات و تاسیسات صنعتی، انواع بوشن‌های فولادی فشار قوی از جمله بوشن تبدیلی فولادی فشار قوی دنده ای را با بهترین کیفیت عرضه می‌نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت اتصالات استیل با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.