لوله استیل با قطر کم

لوله استیل با قطر کم

لوله های استیل در اندازه های متفاوتی در بازار وجود دارند ، لوله های استیل با اندازه های کوچک تا بزرگ با توجه به تقاضای موجود در بازار و درخواست مصرف کنندگان تولید میگردند. عمدتا از لوله استیل با اندازه بزرگ برای انتقال گاز در خطوط لوله مابین شهرها استفاده شده و از لوله های با قطر کم نیز بعنوان میکرو شمع استفاده می شود.

لوله های استیل دارای طول های متفاوت با استانداردهای جهانی میباشند ، می توانند دارای یک دیواره ضخیم یا یک دیواره نازک باشند و حتی می توان با مواد مختلف یک پوشش برای بالا بردن مقاومت و طول عمر انواع لوله های استیل ایجاد کرد .

این پوشش می تواند از جنس روی باشد که خاصیت ضد زنگ و خوردگی را نیز به لوله استیل اضافه میکند و در آخرین مرحله تولید بنا به سفارش مصرف کنندگان امکان رنگ کردن این لوله ها نیز وجود دارد. از آنجا که استیل خاصیت انعطاف پذیر بالایی داشته و بسیار پرکاربرد است ، اغلب برای ایجاد لوله های با قطر کوچک استفاده می شود .

برای تولید لوله های یکپارچه با اندازه های کوچک و کیفیت بالا باید از روش نورد سرد استفاده شود. نورد سرد معمولاً به وسیله آسیاب دو رول انجام می گیرد.

لوله استیل با قطر کم

لوله های استیل با قطر کوچک

اندازه لوله استیل با قطر کوچک یا قطر کم بسته به کاربرد آن در صنایع مختلف متفاوت میباشد. این لوله های استیل بدون درز یا درزدار تولید میشوند . لوله های استیل بدون درز به گونه ای ساخته می شوند که در اطراف (بدون جوشکاری) صاف باشند ، در حالی که لوله های استیل درزدار دارای درز مستقیم یا مارپیچی در کنار آن هستند .

لوله استیل بدون درز با قطر کوچک، میتواند مدور، مربع، مستطیل شکل، یا توخالی و لوله ای باشد که درز و حاشیه ای ندارد.

کاربردهای لوله های استیل با قطر کوچک

لوله استیل با قطر کم کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف به ویژه در بخش هوافضا و هسته ای دارد بطور مثال از لوله  استیل با قطر کم برای لوله های مبدل حرارتی ، خطوط کنترل روغن و گاز ، شمع ریزی ، حفاری و غیره مورد استفاده میکنند  .

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *