تامین سوخت صنایع

تامین سوخت صنایع

پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت در باب حاشیه نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد : طبق صحبت های جواد اوجی ( وزیر نفت کنونی ) توافق ایران و ترکمنستان بر سر روزانه 4 تا 4 میلیون پانصد سوآپ بوده که این قرار داد در حال اجرا نیز می باشد و تاثیر به سزایی بر پایداری گاز کشور نیز داشته است . وی در ادامه صحبت های خود در باب تامین سوخت صنایع کشور گفت : تا کنون شاهد قطی یا اختلال جریان انرژی نبوده ایم با تمامی این تفاسیر کاهش شدید دما و افزایش نیاز منازل به مصرف گاز کمی سبب نگرانی شده جواد اوجی از مردم درخواست کرد تا با صرفه جویی در مصرف  گاز نهایت همکاری با مسئولین را داشته باشند .

وزیر نفت در خلال سخنان به این موضوع نیز اشاره کرد که در راستای تامین سوخت صنایع کشور تمهیداتی اندیشیده شده و آن دسته از نیروگاه هایی که سوختشان محدود شده می توانند با استفاده از گاز مایع به کار خود ادامه دهند .

جواد اوجی در باب مصارف خانگی ، تجاری و حمل و نقل  تصریح کرد : میزان مصارف ذکر شده به 600 میلیون متر مکعب و نیروگاه ها به  100 میلیون رسیده است که در مجموع مصارف ذکر شده و حواشی حدودا 205 میلیون متر مکعب می باشد . با تمامی این تفاسیرسیاست هایی اتخاذ شده که با استفاده از سوخت جایگزین بتوانیم از توقف صنایع جلوگیری کنیم امید است  که این موضوع تا پایان فصل سرما ادامه پیدا کند .

اخبار داغ پیش از تامین سوخت صنایع

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *