لوله پلی اتیلن کلافی

آنچه درباره لوله پلی اتیلن کلافی باید بدانید

لوله پلی اتیلن کلافی چیست؟

یکی از انواع لوله اتیلن، لوله پلی اتیلن کلافی است که برای استفاده در متراژ بالا می توان از این نوع لوله ها استفاده کرد که کاربرد آن همانند همان لوله پلی اتیلن معمولی است. تنها تفاوت میان این دو این است که در وسعت بزرگتر به کار می رود. این لوله ها برای استفاده در دما و فشار های مختلف تولید می شوند. یکی از دلایل استفاده لوله پلی اتیلن کلافی کاهش استفاده از اتصالات که خود موجب دردسر ها و عدم یکنواختی در ساختار لوله است.

نحوه ساحت لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن کلافی از ماده ای به نام اتیلن تولید می شود که این ماده از هیدروکربن های موجود در نفت و گاز به دست می آید. این نوع لوله در متراژهای 100 و 200 و 400 برای تحمل فشار 6 الی 10 بار به صورت کلافی در دسترس در خواست کننده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن کلافی

مقاوم در برابر فشار، ضربه و خوردگی و وزن سبک و راحتی نصب، استفاده و نگهداری آسان از خصوصیات لوله پلی اتیلن کلافی هستند. از مزایای دیگر این لوله مقاومت در برابر اشعه خورشید و مواد شیمیایی است.

کاربرد لوله پلی اتیلن کلافی

سیستم آبیاری کشاورزی، لوله های گاز و انتقال سیالات مواردی هستند که از لوله پلی اتیلن کلافی می توان استفاده کرد. همچنین اگر به متراژ بالاتر از استاندارد های کلافی نیاز داشته باشیم می توان از همان اتصالات لوله پلی اتیلن معمولی و اتصالات جوشی استفاده کرد.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *